top of page
  • תמונת הסופר/תנועה Noa

להזכר באהבה, ולהרפא

הן נכנסות לי ללב...

אני לאחרונה יותר ויותר פוגשת אותן אצלי בקליניקה, נשים שחוו בילדות אלימות מצד הוריהן. הן מגיעות עם חרדות קשות בבגרותן, מבקשות תרופה טבעית ובטוחה לחרדות שמייסרות אותן ומונעות חיים נורמלים.


אלימות של הורה כלפי ילד מרסקת את האמון הבסיסי הראשוני של הילד בעולם. הילד תלוי במבוגר, וכך הקשר הראשוני ביותר שלו הופך למסוכן... במקום תחושת אהבה משתלטת ומתפרצת תחושות של שנאה, כאב, חושך וחרדה!!!

בשיחה עם א' להתאמת הפורמלה הטבעית האישית עבורה, היא הבינה כי מתוך הפחד שחוותה בביתה בילדות, היא למדה לסמוך על עצמה.

"כמה את חזקה, כמה כוחות נפש יש בך" אמרתי לה עם סיום המפגש, "את מספרת על ילדך ובעלך האהובים, בבגרותך זכית במשפחה נפלאה משלך, האהבה בעולם יצרה את כל הטוב שיש בך ולך, התמקדי בטוב שבחייך. העולם אוהב אותך! זכרי זאת".

היא חייכה חיוך מאוזן לאוזן. ברגע אחד, הדריכות שלה נעלמה ממש ובקול רגוע ושלו אמרה לי: "וואו... כמה נפלא לשמוע את זה. אני חייבת להזכר בכך שוב ושוב וכך אעשה".


ארועי חיים קשים, חוויות שליליות וביקורת נצרבים בנו ועלולים להשכיח מאיתנו את העובדה הבסיסית כל כך: אנחנו כאן בזכות הטוב והשפע שבעולם. אחת הדרכים להתמודד עם קשיים וחרדות היא באמצעות ההזכרות באהבה, בהיותנו אהובים, מעצם זכותנו לחיות, להיות גבר/אישה/ילד/ילדה... ולא רק מתוקף הישגים ופירגונים.

כשאנחנו מסוגלים להרגיש את האהבה הבסיסית הלא מותנת שיצרה אותנו ולבטוח בחיים העולם בא לעזרתנו, נסו ותווכחו...


רק בריאות,

נועה


הומאופתיה - נטורופתיה - מאסטר nlp. מנטורית ללחיות טוב כדרך חיים.



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page