top of page
  • תמונת הסופר/תנועה Noa

פחדים, חרדות ומבצע "שומר החומות"


אני רוצה לשתף אתכם, רובנו מודאגים מההשלכות של גל הרקטות במבצע "שומר החומות" והקורונה על הילדים. מחקרים מראים שילדים הם בעלי יכולת הסתגלות גבוהה, אך כמובן שיש ילדים שפחדים הם נקודת תורפה עבורם ורצוי לעזור להם להתחבר לכוחות הפנימיים שבהם. ניתן לעורר את הכוחות הללו גם ללא סוללת טיפולים. הנה דוגמא מהקליניקה, גל הגיע אלי במהלך ינואר 2021, בשלהי הקורונה, נשען על אימו, ובמהלך השיחה כולה אמו סיפרה כי יש לו פחדים מהכל כולל הכל: הוא לא מוכן להיכנס לשירותי הבית לבד, למקלחת לבד, להיות בחדרו לבד, מרבה לשטוף ידיים ולא מוכן לגעת בדברים מלכלכים כמו צבעים... מבחינתו סרט או חושך של מוזיאון זה צרחות.


בשיחה שאלתי שאלות על מצבו הבריאותי וההיסטוריה הבריאותית ואחרי מיפוי של מכלול הדברים שנאמרו, התאמתי פורמולה הומאופתית וכמו במקרים רבים של טיפול הומאופתי בחרדות ופחדים, התוצאות היו מהירות ומשמעותיות!!!

כבר אחרי מפגש אחד גל שהה בכל חדר בבית לבדו, כולל מקלחת ושירותים, גילה יותר מוטיבציה ונכונות להכין שיעורי בית ואפילו באופן עצמאי. שטיפת הידיים גם פחתה בהדרגה והנה גם תמונה המתעדת את הוויסות החושי שהשגנו... כל זה, תוך זמן קצר וללא סוללת מפגשים ומטפלים.

ההומאופתיה היא דרך בטוחה ויעילה המאפשרת חיזוק פנימי פיזי ורגשי בתהליך אחד יחד. במפגשים בנוסף להומאופתיה, לימדתי את גל טכניקת הרגעה למצבים בהם הוא חש פחד משתלט. גל השתמש בה פעם אחת במפגש עם חרקים והיום חש בטוח גם מולם (כלומר חש גועל טבעי ולא פחד משתק).

שנחווה חזרה בטוחה ונעימה לשיגרה בשלום, אמן.

נועה הומאופתיה-נטורפתיה-מאסטר NLP


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page